Tänään lähti sitten mopo käsistä ompelukone kaupassa. Minä, meidän perheen Musta Lammas menin ja ostin OMPELUKONEEN! Jestas. Äitini osaa ommella ja neuloa ihan mitä vain, siskoni neuloo vaikka mitä myös, minä saan hätinä jotain aikaiseksi kun ei kärsivällisyys riitä kuin pieneen pipertämiseen. Ompelukoneen ostoa olen miettinyt jo pitkään, saisi lasten vaatteet korjattua, nuken mekot myös ja ehkä niitä verhojakin voisi kokeilla lyhentää. Edellinen asunto oli huonekorkeudeltaan noin metrin korkeampi ja sen huomaa verhoissa. Kaikki laahaa maassa. Mies nauroi itsensä tärviölle tuon härvelin kanssa, minä ja ompelukone kun ei ole mitenkään tuttu juttu. Ostin sitten käytetyn, metallirunkoisen, Husqvarna 2000 merkkisen. Sellainen mitä varmaan osaan käyttää. Nyt voi laittaa joulukortit sarjatuotantoon, idea on jo. Jaa, lankaa ehkä vielä tarvitaan ;)

Hurjaa, olen yhtä innostunut kuin kuopus joulupukin tulosta. Ehkä syvennyn ohjekirjan lukemiseen vielä tänään. Tai sitten en! Meinasin unohtaa, en ole vielä ehtinyt avata, mutta tuossa vieressähän nököttää SKY:n lähettämä paketti. Iloiset sammakot hyppivät paketin päällä, mitähän on sisällä... Kurkkaan kunhan saan lapset kylpyyn.